tisdag 1 januari 2013

Instagram...

För det första får alla som följer mig på instagram en glass (eller inte, men kanske) för då blir jag glad. Just nu har jag 85 följare och skulle verkligen vilja ha 100 följare! Fast hälften av mina följare är konstiga "instafollowers" saker, men det behöver ingen veta.

 Men huvudsyftet med detta inlägg är att jag är så sjukt trött på att nästan alla människor ska lägga upp bilder på samma saker! Som nu när det är nyår, vid tolvslaget så är det bara bilder på en massa fyrverkerier! Eller nästan, när jag kollade flödet så hade mins syster lagt upp en bild på Jan Malmsjö mitt i allt, haha! Och när det var 12/12-12 12.12 så la ju nästan alla upp bilder på mobilklockan som visade 12/12-12 12.12. Jaha? Det är ju bara att ställa om klockan och ta en bild på klockslaget när man vill.
   Jaja, det blev ett tråkigt inlägg, men om min blogg är tråkig; läs den inte, det är inte svårare än så.
Konstig bild... Men ändå lite kreativ, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar