måndag 1 oktober 2012

Lite om Dead by April

Jag kan avslöja redan nu att veckans bildtema är bilder på Dead by April från Rix FM festivalen i början av sommaren.
 Jag har sett Dead by April live tre gånger och den bästa var helt klart den senaste. Jag, Filippa, Mailn och Carro var på sommarkrysset och väntade på våra idoler och när några tråkiga tränade gick jag och köpte mat och Malin och Carro köpte godis. När vi kom tillbaka sa Filippa att ZANDRO, sångaren, nyss var där! Min först tanke var "fuck my life" men när jag vände mig om så gick han där så jag Filippa och Carro sprang efter honom och stackars Malin fick vänta... Men jag sa till Zandro att jag älskar honom och att han sjunger jättebra!! Senare så körde dom genrep och då levererade grabbarna till 100% och jag var så lycklig!! Sen så sa en jättesnäll tjej till oss att Pontus, han som spelar gitarr och skriver låtarna, stod i kön till vilda musen. Vi sprang till utgången och den snälla tjejen vaktade våra platser. När vi såg han komma upp på skärmen kändes det så overkligt, snart skulle jag få träffa min stora idol! När han kom tog vi bilder med honom och jag sa till honom att det var en dröm som gick i uppfyllelse! Jag hade aldrig i mitt liv varit lyckligare!
 När dom hade spelat live (och vi var med i TV) så kom det en tjej tillsammans med Jimie och frågade om vi ville träffa dom BACKSTAGE!!! Kan ni tänka er att av alla DbA fans i hela världen så var det vi som fick träffa dom! Det var vi som fick autografer! Det var vi som frågade dom en massa frågor om allt! Det var vi som var världens lyckligaste just då! Det var vi som fick krama dom! DET VAR UTAN TVEKAN DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV!
 Marcus (bas) och Pontus autografer! Lägg märke till att Marcus har skrivit "Bäst Tv showen ever", finn ett grammatik fel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar