tisdag 11 september 2012

Tisdag

Hejsan! Jag hade tänkt att lägga upp mitt bloggande så här: 
  • Varje dag göra ett tidsinställt inlägg på morgonen (runt nio-tiden) om hur dagen ser ut och så.
  • Dagens låt, jag älskar musik!
  • Dagens bild, det kan vara från internet eller som jag har tagit själv. 
  • Blogg när jag kommit hem från skolan.


Hur som helst så har jag inte så bra skoldag på tisdagar. Vi börjar med franska, sen So, lunch (jag lovar att vi har en av landets bästa skollunchar!) efter lunchen har vi först engelska, sen matte, svenska och sist men inte minst idrott. Det är en dålig kombination mellan tidig lunch och långa eftermiddagar... Men efter skolan har  teater och det är riktigt roligt!
Själv är jag nöjd med bilden, och framför allt redigeringen! Vad tycker ni?
(Det här inlägget skulle ha kommit i morse, men så blev det inte...)


//Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar